خراسان‌رضوی پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:
خراسان‌رضوی پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: خراسان‌رضوی با همت تمام مسئولان، دست‌اندرکاران عرصه‌های اقتصادی و مردم پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: خراسان‌رضوی پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: رویکرد ما حمایت از تولید داخلی و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی را در گرو تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک صحیح نیاز مصرف کنندگان دانست و گفت: دراین راستا باید کیفیت تولید به طور مداوم مورد توجه تولیدکننده قرار گیرد و به صورت مستمر  افزایش یابد.

وی افزود: عمده محصولات اصلی مورد نیاز کشور در تمامی گروه‌های صنعتی و معدنی در این استان تولید می‌شود بنا بر این مردم می‌توانند با خرید اقلام مورد نیاز خود ازاین تولیدات ضمن حمایت از تولید ملی و تولیدکننده داخلی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نامگذاری فرموده‌اند نیز نقش آفرینی کرده و خدمتگزاران خود را در عرصه‌های اقتصادی یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای شکل‌گیری تولیدات داخلی  باید موضوع مبارزه با قاچاق کالا را مانند گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: